My lovely followers

tisdag 23 februari 2010

Som jag berättade tidigare har jag varit iväg med en kompis på glasfusing och nu har jag hämtat hem mina grejer. Det blev inte riktigt som man hade tänkt sig men här är ialla fall lite "före och efter" bilder. (Ursäkta dålig kvalitet på "före" bilderna)


Detta fatet blev jag mest nöjd med. Det ser ju i stort sett ut som jag hade tänkt.

Mina smycken. Tja, vad ska man säga...ganska okej men tror inte att jag kommer att använda dem. En kul grej ialla fall.
Och den största besvikelsen! Vart tog mitt gröna strössel vägen?
Det blev bara ett svart fat.

På nära håll se man lite bubblor. Och det som ser ut som smuts eller kalkrester är det gröna glaset.

Nåja, jag hade åtminstone kul när jag gjorde dem. Tror jag återgår till mina kort :D





2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker att de ser väldigt proffsiga ut!:)
Gillar också fatet bäst. Glasfusing? Kanske man skall googla, vore ngt för mig..
Kul med annorlunda pyssel :)
Tack för din kommentar inne hos mig, självklart vill jag följa dig :)
KRAM

Anonym sa...

Hej igen Annette! :)
Japp, det är en spellbinders die, labels six. Följ den här länken så hittar du dem:
http://www.stampelgarden.se/index.php?cPath=213&sort=2a&page=2
Stort tack för din kommentar inne hos mig!
Kram Louise

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...