My lovely followers

söndag 21 februari 2010

Stämpelträff!
Igår var jag på min första stämpelträff på Stämpelgården. Oj, så kul det var. Träffade så många trevliga pysslare som gav massor av inspiration. (det var ju den jag hade tappat) Detta gav mig verkligen en ny kick så det var definitivt inte sista gången jag var med. Nackdelen var att man upptäckte en massa saker man absolut "måste ha".

Vi hade tre utmaningar under dagen och så här blev mina resultat.
Det första kortet blev ett födelsedagskort till min man,(hemligt, han har inte fyllt år än) utan en massa "pussinuttiga" figurer. Ett criss cross kort med egen tolkning :o)

Fick låna ett underbart hjärta från en av tjejerna på träffen.
Måste-ha nummer 1.

Hjärtat fick lite cracklegloss på sig.


Nästa kort gjorde jag av Sugar Nellies, Daisy som är målad med Promarkers.


Martha Stewarts fjärils punch är, måste-ha, nummer 2.
Tyvärr gör sig inte färgerna rättvisa här. De är i verkligheten mer lila. Här ser de nästan blåa ut.

Mitt sista kort gjordes i all hast, för dagen började dra sig mot sitt slut. Även här fick fjärilarna hänga på. Min sista måste-ha (för dagen) är också en Martha Stewart punch som ser ut som spetsband. I just love!




Så kul att du ville titta in. Lämna gärna en kommentar innan du går.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Annette! :D
Vad roligt att du kikade in hos mig ikväll :)
Jag gjorde givetvis detsamma direkt! Såg genast en massa som jag gillar! Tycker du är superduktig och du kommer bli en riktig inspirationskälla färgmässigt för mig som är helt fast i det rosa träsket ;)
Såg att du skaffat flatte! :D Dom är underbara! Själv har vi haft en hane, Beckham. Vi köpte honom på en kennel utanför Svedala - Moonstruck. Hon har väldigt fina linjer som jag känner igen. Hon är möjligtvis inte därifrån?
Blir garanterat många turer in här till dig nu ;)
Kram!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...