My lovely followers

söndag 7 februari 2010

Underbara helg...

... som är alldeles för kort. Efter att ha avverkat min första vecka på mitt nya jobb var helgen väldigt efterlängtad. Då är det skönt att stänga in sig i sitt pysselrum och försvinna in i skapandets värld. Tyvärr kan man ju inte sitta där hela helgen, det är ju andra viktiga saker som också måste göras. Hunden måste få sin träning och sina rundor, heja på grabbarna i bandylaget och umgås vänner.
Men detta hann jag i alla fall göra:

Är egentligen ingen storslukare av rosa, men upptäckte att det har blivit mycket rosa och rött på sista tiden. Måste vara kärlekshelgen som hägrar ;o)

Stämpeln heter Gorjuss Girl, Sitting Sugar Nellie

Närbild på rosen och metallhjärtat.


Jag använde även ett filthjärta under den vita rosen.



Istället för en blomma...

... hade jag med mig hem till min kompis en dekorerad tändsticksask och några matchande värmeljus.

Och här en närbild.
Tack för titten!
Kram Annette

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...