My lovely followers

söndag 14 februari 2010

Min "lille" son fyller tonåring!
Jag gjorde ett kort med en kille som kommer från Stämpelbodens Manga.

Denna gången målade jag enbart med Distresser.

Så här blev insidan. Även här har jag använt Stämpelbodens stämplar, både Grattistexten och taggtråden.





Då har vi den 14 februari i dag och alla hjärtans dag och därmed kommer det ett hjärtekort till.


Magnolias Tilda målad med Promarkers och tårtpapper, i form av ett hjärta fick en dusch av röd distress (och blev rosa, hmm) Biljetten fick jag av en scrapbekant som hade hittat ett helt ark hos; misscutiepiegoes80s.blogspot.com. Supersöta tickets.

Närbild på "fluffhjärtat"
Här har jag blandat röd distress med vit Puffyfärg, värmde på med värmepistolen och fick ett "fluffigt" hjärta.
Och nu väntar en ny orörd vecka!
Kramar Annette


Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...