My lovely followers

lördag 8 januari 2011

Krasch i den moderna världen

Hej alla vänner!

I dagarna mellan jul och nyår gick vårt modem sönder. Det innebar inget internet, ingen hemtelefon och ingen digital TV.
Min största fasa var ju internet. Hemska tanke! Inget bloggande eller bloggrundor :o(
Så beroende man är när man inte har tillgång till det man "till vardags" är så van vid. Stora, stora I-lands problem!
Men nu är jag iallafall tillbaka igen och hoppas att alla har fått en bra start på 2011.
Som jag sa tidigare kommer en uppföljare till min julkortskavalkad.
Del 2 ;o) med måånga kort...














Nu ska jag göra mig klar för jag och min man ska ut och äta och spela bowling med min kusin och hennes man. Ska bli jättekul eftersom vi inte har träffats på ett tag.
Men det där bowlandet får jag ta med en nypa salt. Jag är verkligen ingen mästare men man kan ju hoppas på att jag får till en och annan strike.

Ha en underbar kväll!!


7 kommentarer:

Louise sa...

Oj, oj, oj!! Det är nästan så man blir lite blind *av all skönhet* på ett och samma ställe och i ett och samma inlägg dessutom! UNDERBART! Sååååå produktiv du har varit den här julen - också ;) Det allra bästaste är att du lyckas hålla en sååå genomgående hög kvalité :) Jag älskar ju alla dina Tilda kort men det var väldigt roligt att få se några andra motiv också. Det första kortet är sååå läckert!
Kram!
Hoppas att vi träffas snart :)

Pysselbus sa...

Åhh, vad trist med datakrasch! Tur det "bara" var modemet... Härligt inlägg med massor av fina kort! Gillar verkligen de utan motiv - har själv så svårt att få till dem - och du har lyckats så läskigt bra med pappersval och allt! Och så tomten med lilla säcken är ju såå härlig...

Hoppas på en god fortsättning och kram
Linda

Maritha sa...

Oj oj oj....det här va lördagsgodis så det står härliga till vännen!!! Va du har varit duktig att skapa julkort,kära nån...
Jag bara äls´kar dom blå med text på. SUPERDUPERFINA!! vart har du köpt den stämpeln,den är ju en sån som bara måste ÄGAS!! =)
Tur du är tillbaka i bloggvärlden det är så härligt att se alla dina fina alster!
Ha en skön kväll vännen
Kramelikram

Petra sa...

Hej vännen.
Wow vilken kavalkad av julkort, du måste inte ha gjort mycket annat när du vart ledig. Så många fina kort. Håller med Maritha, det blåa kortet är så ljuvligt och Louise om den höga kvalitén med tanke på antalet. Härligt att du är tillbax i bloggeriet. Tack för senast.
Kram Petra

Unknown sa...

Oj så mycket fint du har gjort, jag är verkligen imponerad. Jag tycker alla korten är lika fina, var och en på sitt vis. Kul att du är tillbaka i bloggvärlden igen, har saknat dig mycket. Hoppas du fick en trevlig kväll och du, det viktigaste är ju inte att vinna utan att man har roligt.

Kram Ingela

Pinklady 68 sa...

Så fint du er tilbake i bloggverdenen igjen:-) Wow, så mange nydelige julekort!!
Ikke lett å velge en favoritt:-)
Ha en fin søndag! Klem Laila.

mhlcards sa...

Vilken julkortskavalkad!!! Snacka om produktion. Hittade en favorit men alla hade varit välkomna att dimpa ner i min brevlåda :)

Kram Mari

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...