My lovely followers

fredag 9 juli 2010

Fredag igen!

Härliga fredageftermiddag/kväll, åtminstone känns det så när man jobbar.

Ett motiv som jag har haft ett tag målat och klart är denna söta Tilda men inte kommit till skott att göra något av det.
Men så härom kvällen fick hon komma fram igen och hamnade på "bubbelpappret".
Sparsamt dekorerat för min del men ganska okej ändå. Har inte använt några blommor alls och det känns lite annorlunda men några halvpärlor blev det dock. Och en hel del glitter på cirklarna.
Jag har målat med distresser som faktiskt blir roligare att måla med för varje gång jag använder dem.


En liten såpbubbla fick en hemmagjord text på sig.
Nej nog om detta.
Är på väg hem till min syster för lite mat, vin och en massa snack.
Och imorgon ska jag iväg med "pysselpinglorna" Lousie och Petra till Borås och shoppa i Magnoliabutiken. Alltid roligare att handla "live", så man kan känna och klämma och kolla de rätta färgerna.
Det ska bli så kul!
Sköt om er och lämna gärna en kommentar innan ni drar vidare!

4 kommentarer:

Gittans Pysselsida sa...

Fy bubblan så avis jag blir..skulle verkligen vilja se om de har lite stämplar av de som finns i senaste tidningen.
Men ha iallafall en trevlig resa.
Kram// Inga

Unknown sa...

Kortet är så fint och så påhittigt med alla bubblorna, det passar verkligen till den söta Tildan. Vad trevligt med en liten tur till Borås.
Kram Ingela

Anonym sa...

Så fint kort! Älskar den hemmagjorda texten. Hur har du fått till den? Jag har inte den här Tildan och nu när jag såg den så känner jag att jag nog måste ha den...också ;)
Du är så duktig på att färglägga!
STORT TACK för en urtrevlig dag!
Kram!!

Maritha sa...

Hej! Såååå himla kul att du hittade till min blogg,såååååååå kul att du lämnade ett litet avtryck oxå,för då hittade jag ju till din blogg! =0) tack för din fina kommentar. Här fanns ju en MASSA fint att se! Kommer garanterat tillbaka.

Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...