My lovely followers

tisdag 13 april 2010

Whiff of Joy Challenge

När jag till slut fick lite rätt på mina kort såg jag att med lite justering passade detta kortet in i WOJs utmaning. Uppdraget var att följa en skiss som Jane hade gjort.

Tyvärr blev inte färgerna på bilderna som i verkligheten. Nåja, man kan inte lyckas jämt ;o)


Lilla söta Charlotte fick sitta modell.


Har börjat använda distresserna mer och mer. Resultatet blev sådär, men som man säger, övning ger färdighet.





På denna sista bilden ser man färgerna bäst.
Spetsen som man ser en liten del av färgade jag in med en lila distress.

Tack för att du tittade in!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jättefint Annette! Verkligen dina färger så det skriker dig om det. Underbart att se ;)
Gillar mönsterpappren, tror aldrig jag sett dem förut...
Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...