My lovely followers

tisdag 13 april 2010

Just Magnolia

När jag ändå var igång med utmaningar/tävlingar så passade jag på att göra ett bidrag till Just Magnolia.
Deras utmaning heter "Punch it out." Så det blev bara till att plocka fram stansarna.

Det blev en salig blandning med Spellbinders, Martha Stewart och Easy punch.

Ibland tycker jag att det är svårt att klippa snyggt runt de smala spröten. Så denna gången klippte jag bort dem och satte dit ståltrådsspröt istället.

Blommor, blad och pins.

Tilda blev målad med Promarkers och färgpennorna Polychromos.


Och till slut landade ett litet metallbi i ena hörnet.


Ha nu en riktigt go´onsdag och glöm inte att lämna en liten signatur innan du går ;o)



5 kommentarer:

Anonym sa...

Det här blev otroligt fint Annette :D
Gillar att du öst på ordentligt med stansarna ;)
Älskar den spellbindersdiesen. Så himla användbar! Ses på lördag :)
Kram

Petra sa...

Hej Anette
Så himla fint kort. Gillar verkligen färgerna. Smart idé med spröten på Tilda.
Ha det bra.
Kram Petra

~Denise Lynn~ sa...

This is lovely! Great vintage feel! :)Thanks for sharing your creation with us at Just Magnolia this week. Hope to see you back again next week! :)

Sheila sa...

Such a pretty card.
Thanks for joining us this week on JM.
Hugs
Sheila xx

Anonym sa...

Halloj underbara du ♥
Det finns en award till dig att hämta i min blogg.
TACK för igår, synd att vi inte fick sitta tillsammans bara :(
KRAM ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...