My lovely followers

söndag 24 januari 2010

Mammas födelsedagskort


Min mamma har precis fyllt år och så här blev kortet som hon fick.
Denna gången gjorde jag ett Z-kort som både är kul, annorlunda och väldigt lätt att göra. Tilda från Magnolia fick så klart vara motivet och hon blev målad med Promarkers.Blommorna är från Prima.

Tyvärr syns inte "Z" så bra, men man kan ialla fall ana det.

Måste också bara berätta att jag och en kompis var på Glasfusing för första gången igår. Det var inte alls vad jag hade väntat mig men väldigt roligt. Tyvärr fick man inte saker med sig hem som man hade gjort, eftersom de skulle brännas i 2 dygn. Snopet... Men så fort jag får hem mina "fina" fat och smycken kommer jag att lägga ut mina bilder.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...