My lovely followers

söndag 12 september 2010

Söndag em och lite sliten efter helgens intensiva pysslande

Helgen blev precis så bra som jag hade förväntat mig!
Många goa pysselvänner, mycket tid för pyssel och en jätte trevlig 40-års fest. Tack till alla som gjorde helgen så bra som den blev :D
På pysselträffen i fredagskväll gjorde jag detta kortet som skulle med till lördagens 40-års fest. Tänkte att det skulle matcha till blommorna som jag hade beställt, rosa och grönt. Och det blev faktiskt "a perfect match"!
Tilda med alla paketen blev målad med distresser. Blomman är stansad med en Magnoliadies.



På ett annat Grattis kort som jag gjorde för ett
tag sedan och som var ett beställningskort blev resultatet så här:

(måste bara lära mig att fotografera dagtid när det är ljust så att inte bilderna bli så gula)
Kommer inte ihåg var stämpeln kommer ifrån. Får för mig att den är från Inkido men tror inte att det är så. Utstansad med hjälp av Spellbinders och swirlen är från Magnolia.
Tagen på insidan är Fancy tags från Spellbinders. Chalkad med distresser.



Text och tag är från Magnolia.


Tack för mig för idag och välkommen tillbaka!

6 kommentarer:

Louise sa...

Mmmmmm...vad snyggt! :) Jag hade ju turen att då se det ena kortet bli till live och jag vet ju att det är såååå underbart :) Jag älskar verkligen färgkombinationen :) Hon måste ha blivit så glad :D Härligt att festen blev lyckad och att du hann snajda om i tid ;) Stod Chrille och stampade? :)

Och det andra kortet är ju helt underbart det med! Och...vad hände egentligen? Det är härligt råååååååsa :) Love, love, love it! Dessutom älskar jag stämplen :)

Tack själv och hoppas verkligen vi ses snart :)
Kram!

Maritha sa...

MEN JÖSSES vännen vilka fina kort!! Så fina papper och dekorationer,målningen är oxå jättefin. Stämpeln på det rosa kortet är underbar,så snyggt med Magnoliaswirlen oxå,ja och rosorna......ja allt allt allt!!! =)

Kram kram kram

Viddan sa...

Tack för sället på fredagen och lördagen =) Det andra kortet är oxå kanonfint!!! Kram, Lena

Chris_P sa...

Snyggt! Tack för i fredags - det gör vi om och så klart är du välkommen! Maila gärna mig din mailadress.

Stämpeln är från Forma Hantverk ;-)

kram

Unknown sa...

Så fina kort. Du är så himla duktig med distressmålningen, borde boka in en lektion hos dig. Kul att se hur vackert ett kort kan bli utan en Magnoliafigur. Dekorationen med blommorna och swirlen gillar jag mycket. Undrar förresten vad swirl heter på svenska, man svänger sig med swinglish hela tiden inom denna hobby.

Många kramar från mig.

Petra sa...

Så fina kort och ja det ena såg jag ju live och färgerna är bara helt underbara. Lite rosa och lite grönt, mums.
Ska bli bättre på att besöka och kommentera.
Kram tills vi ses igen
Petra

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...