My lovely followers

onsdag 21 april 2010

Min första Award!

Titta vad jag har blivit tilldelad! En award!
Tusen tack, gulliga Louise! Jag blev verkligen jätteglad :D *skutt skutt*

Nu kommer den svåra uppgiften att dela ut denna till 7 andra inspirerande bloggare.

Nr 1, går såklart till Lousie som inspirerar mig otroligt mycket med nya otroliga alster vecka ut och vecka in. En av mina goa pysselvänner som jag brukar träffa på pysseldagarna. Och det blir definitivt inga minuspoäng för att hon är en sån härlig person, en riktig frisk fläkt.

Nr 2, är Annika som fick in mig i bloggvärlden. Som stöttar och hjälper mig när jag inte fattar det där tekniska. En riktig IT-pärla. Även hon är en supergo person som jag ofta skrattar ihop med. Och jag vet att din blogg snart kommer igång på riktigt ;o)

Nr 3, Petra, en nybliven vän i pysselvärlden. Gör otroligt fina saker, både med scrap, kort och altrade saker. Lämnar alltid kommentarer hos mig som man blir såå glad över.

Nr 4 vill jag lämna till (och det är här jag bryter ordningen, sorry) Magnolias DT som har gett mig såå mycket tips, ideer och inspiration.

Nr 5, och här flippar jag ut helt, vill jag ge till mina följare. Det är så otroligt roligt att ni vill följa min blogg! Så bara det är värt sitt pris. Och jag vet, eftersom jag har koll på er, att ni gör fantastiska kreationer av alla de slag. Därför vill jag att ni hämtar ert pris här och lägger in på er blogg.

Och eftersom nr 4 och 5 innehåller mer en en person tänkte jag stoppa här.

Här är 7 saker om mig som ni, kanske, inte vet om mig:
  • Ska åka till Grekland i sommar och ö-luffa med min familj och kompisar.
  • Är en fruktansvärd tidsoptimist, men det blir bättre.
  • Hatar verkligen spindlar.
  • Älskar däremot att shoppa och framförallt då pysselsaker och skor.
  • Har ägnat mig åt hästar och ridning i mer än 15 år, men tyvärr inte längre.
  • Mitt drömresmål är Nya Zeeland.
  • På önskelistan står en stuga med större trädgård än vi har idag, där jag kan pyssla med blommor och växter.
Tack för att ni vill fortsätta titta in hos mig!


1 kommentar:

Anonym sa...

Tackar för de fina orden :) ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...