My lovely followers

söndag 11 april 2010

I´m back!

Påskhelgen kom och gick i en rasande fart. Träffade släkt och vänner och övervägande var det mycket hundträning. Väldigt roligt men jobbigt. Vi blir bättre och bättre jag och Kiwa men har fortfarande mycket kvar att träna på.
I veckan blev jag bortskämd och uppassad av min familj eftersom jag fyllde år. Inte dumt alls med paket, god mat och champange. Det skulle man kunna vänja sig vid :o)

Så det innebar väldigt lite pysslande och veckan som har gått tycks kvällarna bara ha gått upp i rök. Jag har haft en del projekt på gång men inte fått till det där sista med färgkombination och dekorationer. Men skam den som ger sig. De lär dyka upp här så småningom

Stämpelgården har Lousie gjort en skiss som jag hoppade på direkt och eftersom hon är "The Pinklady" var inte färgvalet svårt.

Så här blev min tolkning av skissen:

Tilda fick vara i centrum.

Massor med rosor på en bit kakservett. Rosorna "blingades" lite med Stickles.
Rosen på Tildas klänning och vingarna fick också glitter men tyvärr syns det inte här.

Istället för en stämplad text valde jag en charm med texten "Someone special"

Tack för att ni tittade in och framför allt tack till mina nya följare!
Det gör mig såå glad!

Nu när tiden är på min sida ska jag ta en liten tur bland alla inspirerande bloggar.

Ha det gott!


4 kommentarer:

Anonym sa...

Vad roligt att se ditt kort :)
En underbar tolkning av skissen må jag säga och ja...Annette! Du har rätt, jag stendiggar ditt färgval :) Ljuvligt må jag säga :D
Charmsen sitter som gjuten och kakservetten lyfter verkligen hela intrycket :)
Grattis i efterskott!
Kram!

Millan sa...

Åhå vad snyggt! Håller med Louise om att färgvalet är jättebra! Får vi visa detta i vår blogg?

Kimsan sa...

Underbart kort med många fina detaljer.

Petra sa...

Vilket underbart kort, ljuvliga färger.
Kram Petra

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...