My lovely followers

onsdag 21 april 2010

Eftersom jag inte hinner blogga eller göra kort på måndagar och tisdagar, då hundkurserna vara hela kvällen, får jag ta igen det idag.
Tänkte visa mitt andra kort som jag gjorde på stämpelträffen i lördags. Utmaningen var att man skulle få en spillbit av någon på träffen och sedan utgå från den. Jag fick en spillbit Basic Grey av Millan och sen knåpade jag ihop det här kortet.

Jag använde min nyinköpta Spellbinder, Tilda från påskkollektionen och fick låna en MS punch.
Fick även plats med några små fjärilar.

Som vanlig målade jag med Promarkers och färgpennor.

Denna gången blev det bara en Prima blomma, men å andra sidan var den ju stor.

Som alltid blir jag överlycklig av en kommentar från er!

Ha nu en mysig kväll, så ska jag fortsätta med mitt påbörjade kort.

2 kommentarer:

Petra sa...

Hej Anette
Ett stort tack för awarden, jag blev så glad.
Och tack för dina fina ord, de värmde.
Det är alltid lika roligt att besöka dig för du är en fantastisk kortmakare som inspirerar. Du är så bra på att kombinera färger. Kortet är superfint.Skulle gett dig en award men eftersom du fick en av Louise så gav jag bort den till lite andra scrapvänner, men du var annars ett givet val.
Många kramar från Petra

Anonym sa...

Ja minsann! Det här kortet känner jag igen och jag beundrar det så :)
Färgkombin känns som gjuten, blomman sitter som en smäck och textstämpeln blir ju pricken över i:et eller nej...det är snarare fjärilarna ;)
Många fina detaljer!
Ha det gott! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...