My lovely followers

söndag 14 mars 2010

Fortsättning följer på påskkorten...

...och då i lila som för tillfället är en favoritfärg (efter grönt såklart)



Tilda med blommor i famnen och passande nog ett Magnoliaträd i bakgrunden.

Även denna gången har jag färglagt med MCP-tekniken.


Blommor och blad är färglagt med Twinkling i rosa och grönt. Det är lite synd att effekten inte kommer fram när man fotar kortet. Men jag kan då berätta att det blir en skimmrande effekt :o) Prickarna ovanför blommorna har fått en glitterdutt på sig.



Bården till höger är stansad med favotillverkaren, Martha Stewart.


Lämna gärna ett avtryck innan du går.


Tack för titten!



1 kommentar:

Anonym sa...

Åh...nu väcktes genast mitt ha begär..Jag har helt missat det trädet..:( Hur har jag kunnat missa det?? :o ;)
Supersött blev det här, älskar också den stansen :)
Och lila, ja det är ju en helt ljuvlig färg som passar utmärkt i påsk.
Jag ser fram mot att få veta mer om twinklings på nästa pysselträff :)
KRAM

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...