My lovely followers

fredag 26 mars 2010

Efterlängtad fredag är äntligen här.
Denna helgen står det bara stämplar och kort på hela schemat!
Imorgon är det dags för ny stämpelträff på Stämpelgården. Och eftersom det var så himla kul förra gången är mina förhoppningar ganska höga att det ska bli lika trevligt och inspirerande denna gången.
På söndag bär det av till Helsingborg på Stämpel och Scrapmässa. Vem kan stanna hemma då?!
Det gäller bara att hålla i börsen för det är ganska lätt att man skenar iväg i sin shopping. Nåja, det är inte så ofta jag är på mässa, så man får ju passa på att unna sig lite också :o)
Veckan har varit hektisk och igår var jag bara tvungen att sätta mig och pyssla och detta blev resultatet.

Flygpost med stämpel från Whiff of Joy.

Målat med färgpennor och "suddat" färgerna med förtunning och stompf.

Blommor, blommor, blommor.

Här syns det bättre än på de blå blommorna att de är sprayade med Glimmer Mist.

Denna gången har jag t o m dekorerat baksidan lite. Tillhör inte vanligheterna men har fått inspiration från andras bloggar och det blir ju ganska fint.



Vill passa på att tacka för alla underbara kommentarer som ni har lämnat hos mig!
Jag blir verkligen jätteglad.
Tusen tack!
Hoppas att ni vill fortsätta och titta in och lämna en liten hälsning.


Njut av helgen!
_____________________________________________________________



I just wanna say thanks for all the wounderful comments on my blog.
It makes me so very happy.
Thanks a lot!
I hope you want to continue visiting my blog and leave a greeting.

Enjoy your weekend!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Snyggt! Jag älskar den stämplen från WoJ :D
Den gör mig så glad :) Hon är urgillig, den där Charlotte. ;) Och färgläggningen är perfekt :)
Tack för en underbar dag på Stämpelgården :)
Du är verkligen jättetrevlig och det är så skoj att sitta i din närhet. :)
KRAM

Petra sa...

Hej Anette.
Trevligt att ha dig som "bänkkompis" idag. Så mycket fint du gör.
Ska bli roligt att följa dig. Kanske ses vi igen. Ha det bra.
Kram Petra

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...