My lovely followers

lördag 14 maj 2011

GDT kort 3

Äntligen...
Efter att ha kämpat med blogger i veckan och med bildöverföringen har det äntligen lyckats!

Tyvärr blir det bara ett kort inlägg eftersom jag ska iväg och titta på en fotbollsmatch och sedan ska vi hem till våra kompisar.
Mitt bidrag till Scrappekammerets utmaning #30 "Gör något till en pojke" är ett konfirmationskort.
Jag hittade i mina gömmor en gammal HÄnglar och StÄnglars pojkstämpel. I handen håller han egentligen ett hjärta men jag bytte ut det mot ett kors. Kyrkan är från Magnolia och korset med ros och text är från Helle Bella Design.
Papperna jag har använt är från Bo Bunny.










Dags att dra vidare.

Ha en underbar helg!



7 kommentarer:

Louise sa...

WOW jätteläckert!
Vilken cool vikning, en halv gatefold liksom :)
Jag har fått i uppgift att göra ett kort till en man som blir prästvigd i början av juni.
Det här var den perfekta inspirationen!
Pretty please: ta med kyrkstämplen! Behöver verkligen låna den!! :)

Fantastiska färger och läcker färgläggning :)

Kram och ha en trevlig kväll tillsammans med kompisarna :) Vi ses imorgon!

Unknown sa...

Hej Anette!

Vilket underbart kort. Du har fått med alla detaljer som passar på ett konfirmationskort. Vikningen är ju super. Ha en trevlig helg.

Kram Ingela

Pinklady 68 sa...

Kjempe stilig og lekkert kort!!
Flott layout, stempler og farger!!!
Ha en fin kveld! Klem Laila.

Susy sa...

Verkligen ursnyggt!!!!!!!

KRAM SUSY

Maritha sa...

ÅHHHH så fint.....och din fiffiga lilla gumma som bytte ut hjärtat,så coolt med sånna små fyndigheter tycker jag! LÖVLY vännen! =)

ha det så bra
Kram Maritha

Chris_P sa...

Superfint!!!

ha det bra!

kram Christina

Anonym sa...

Wow verkligen jättefint!!
Så duktig du är!

Lisa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...