My lovely followers

söndag 9 maj 2010

Ytterligre en stämpelträff

Ja, det är faktiskt så kul på stämpelträffarna att man vill vara med på alla träffarna.
Så igår samlades vi ett gäng på Stämpelgården för att göra nya utmaningar och inspireras av varandra. Och tro det eller ej men jag vann en av utmaningarna igen :D
DT Pia hade gjort ett kort som vi skulle kopiera men med andra färger och annat motiv.

Från Magnolias senaste kollektion använde jag Tilda som Snövit och målade henne med distresser. Nya papper från Maja Design som jag bara älskar, fick bli bakgrunden.

Närbild på Snövit.

Som vanligt använder jag "trygga" färger på blommorna som ska matcha resten av kortet. Känns lite tråkigt ibland, ska kanske bli lite wild and crazy när det gäller färgvalet till kommande projekt...

Avslutningsvis en stor härlig blomma från Prima. Texten är också från Magnolia.
Nu lär det dröja ända till hösten innan det blir någon ny stämpelträff för min del, tyvärr. Men göra kort och pyssla kan man ju göra ändå ;o) Jag får hitta inspiration på alla härliga bloggar istället!
Tack för att du stannade en stund på min sida och lämna gärna ett avtryck innan du går!


2 kommentarer:

Anonym sa...

Så duktig du blivit på att måla med distressers :) Själv tycker jag det är SKITSVÅRT men jag övar å andra sidan inte heller ;)
Och Snövit är ju så söt :D Dessutom älskar jag de där pappren. Blev de uppackade i lördags eller? Kunde inte se dem i fredags nämligen ;)
Kan bara säga detsamma, nu blir det inte fler träffar för min del i vår. Men jag lär vara på hugget till hösten ;) Tänker på dig!
Vi kan ju kanske ha ngn egen träff i sommar :)
Kram ♥

Petra sa...

Hej Anette
Kortet är helt underbart. Grattis till vinsten!! Det andra var också så fint. Ett stort tack för att jag fick stämpla lite, ett fönster får nog snart flytta hem till mig. Håller med Louise om att du är så duktig på att måla, det blir så fint. Vi får väl ha Borås i åtanke lite längre fram eller? Jag har bil med stort bagage:))
Ha det så bra.
Kram Petra

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...