My lovely followers

söndag 10 januari 2010

Datorkrasch

Så hände det som inte fick hända..... vår dator kraschade!

Jag hade förvisso inte varit inne och bloggat på ett par veckor när det hände men tänkte att nu var det dags med lite julkort. Så blev ju då inte fallet utan det var bara att vänta tills datorn var lagad igen. (tack, snälla kollega)
Men jag satt inte sysslolös precis, för jag fick massor av julkortsbeställningar. Och det är naturligtvis superkul att så många vill skicka iväg min alster till nära och kära.
Därför kommer här en lite försenad visning med ett axplock av mina julkort.

Önskar Er en bra fortsättning på det nya året!


HÄngla och StÄngla
Magnolias Tilda
Stämpelgårdens julren
Mer HÄngla o StÄngla
Whiff of Joy´s Charlotte
Magnolia, sjungande Tilda
Whiff of Joy´s Lizzy
Panduro´s söta tomtar.
Stämpelgårdens skidåkande ren

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...